Training orientat spre practica prin firma simulata de exercitiu

Sau… TOPFSE. Obiectiv general: Facilitarea tranzitiei de la scoala la viata activa si cresterea sanselor de ocupare a viitorilor absolventi, prin  firma de exercitiu si activitati de evaluare si consiliere vocationala.

Cu alte cuvinte, TOPFSE reprezinta un proiect desfasurat pe o perioada mai lunga de timp de pe urma caruia participantii vor acumula anumite cunostinte referitoare la viitoarea cariera. Prin urmare, m-am gandit sa particip si eu. Dupa ce vom asista la cateva ore de consiliere in ceea ce priveste domeniile pe care vom vrea sa ne axam in viitor, vom pune totul in practica [virtuala, ce-i drept].

Astazi a inceput oficial activitatea. Am primit primele instructiuni referitoare la procedura de aplicatie, ce constau intr-un test pentru evaluarea abilitatilor cognitive si intr-un chestionar motivational referitor la perspectiva noastra asupra anumitor aspecte legate de viata.

Inca de cand am aflat de proiect am decis ca voi participa si astazi, incantata de primele sarcini, m-am uitat sa vad despre ce e vorba, ce am de facut si in scurt timp am inceput sa rezolv cerintele. La testul EVIQ-S – cel cu evaluarea abilitatilor – erau 30 de grile, pe care trebuia sa le rezolv in 15 minute. Grilele constau in niste intrebari clasice testelor de inteligenta, cu siruri de numere, cuvinte sau grafice. Am raspuns corect la 22 de intrebari, ceea ce inseamna gradul IV. Am completat si chestionarul, incercand pe cat posibil sa fiu sincera si acum astept urmatoarele sarcini.

Daca vreti sa stiti mai multe, accesati http://topfse.ro/.

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

