Ce e un prieten bun?

Buna intrebare, nu? O sa va impartasesc opinia mea despre acest aspect in cele ce urmeaza.

Suntem inconjurati de tot felul de persoane. Unii pe care nu-i cunoastem, unii pe care ii stim doar din vedere, unii pe care ii credem ca-i cunoastem, unii care ne sunt aparent prieteni si mai sunt aceia pe care-i numim „prieteni buni”. Acestia „e unul”. Si o sa-i zic „Luck”.

Luck e cel pe care ma pot baza mereu. Luck e intelegator, rabdator si ma asculta mereu. Luck proceseaza cand vorbesc si eu cred ca nu e atent, dar imi poate repeta fiecare cuvintel pe care i-l spun. Luck imi zice cand gresesc. Dar chiar si atunci, Luck ma iubeste. Luck ma imbratiseaza cand sunt trista si se bucura alaturi de mine, cand sunt fericita. Luck ma citeste. Luck stie cand ceva ma supara. Luck ma cunoaste mai bine decat mine. La randul lui, Luck imi spune orice-l framanta ori il bucura, dar trecem impreuna peste orice. Luck imi zambeste cand ma vede. Luck nu e perfect. E incapatanat. Dar e prietenul meu si sunt cel mai lucky om de pe pamant pentru ca il am pe Luck!

  1. #1 by thetimeismine on Februarie 5, 2011 - 11:09 am

    Ce este un prieten ? Persoana , care nu te cunoaşte , dar care îţi întinde mâna atunci când eşti pe punctul de a cădea , persoana care nu trece pe langă tine ignorându-ti lacrimile . Perosana care nu aştepată nimic deşi îti oferă totul . Omul care îţi acceptă jignirile şi tot te ajută . Dar oamenii ăstia sunt foarte foarte foarte foarte rari . Aş prefera să am un prieten adevarat mai mult decât o stea norocoasă!

Lasă un răspuns

